Sunday, September 28

M & A

13 September 2014.
It was the day I am sealed to my other half.


Banyak dugaan untuk sampai ke tahap ini. Sampaikan sehari sebelum majlis aku, masih ada orang dalam yang sengaja nak sabotaj majlis aku. Sengaja ok! Bila diingat balik, memang aku rasa nak pergi bunuh je orang tu.

Tapi alhamdulillah la. Allah tu Maha Kuasa, berkat kesabaran, semua berjalan dengan lancar. Kalau diikutkan ketidaksabaran aku ni, mesti aku dah meroyan dah sehari sebelum majlis akad nikah tu. Kikikiki

Due to limited data quota, aku mampu upload gambar teaser di minit minit sebelum aku bergelar seorang isteri. Sampai sekarang, macam tak percaya je dah ada suami. Bahahaha







Photographed by: Chawanna

1 comment:

Unknown said...

Dh siap ke gambar dr jangguttouch? entah2 gambar dr Chawanna lagi cun kekekek.. (perasan)