Monday, May 12

Nomad Selama 12 Hari

Sedih betul bila dibangunkan dari mimpi.

Ewahhh. Tak sedar diri lagi berapa hari je nak start semester baru.

Masih ingat cerita harddisk aku telah melenyapkan semua gambar gambar travel aku? Guess what. Aku berjaya recover almost half dari gambar gambar tu. Dan gambar Bandung masih terselamat! Tapi aku malas nak menulis cerita Bandung tu sekarang.

Cerita baru ni pun aku malas nak menulis sebenarnya. Jadi buat sementara waktu, aku bagi teaser je untuk destinasi yang telah aku terokai sejurus selepas aku habis internship aku tu. Kui kui kui. Ayat nak ayat blogger artist je kan. Macam lah kau tu ada follower. Puihhh






Mana lagi nak dapat tengok orang panggang ayam siap pakai helmet bagai? Pakai mask tu aku faham la. Tapi pakai helmet tu aku bingung sikit.









1 comment:

Unknown said...

omagodddd..cantiknya gambar..baguih2..teruskan travel dan berphotography!